چرا پارکت زنیت

مشخصات منحصربفرد پارکت زنیت

  • برجسته بودن طرح‌های سطح رویه

در تولید پارکت لمینیت‌ زنیت، از آخرین تکنولوژی ساخت برای ایجاد برجستگی‌های شبیه بافت چوب استفاده شده است تا حس واقعی چوب طبیعی را القا کنند. به طور کلی این برجستگی سبب نزدیک شدن شکل ظاهری کفپوش به چوب طبیعی می‌شود که در زیباتر به نظر رسیدن آن نقش بسزایی دارد.

  • مقاومت در برابر آب

پارکت لمینت‌ زنیت، از چندین لایه چوب فشرده شده (با چگالی ۸۸۰) یا به اصطلاح HDF ساخته می‌شود که یک لایه کاغذ نازک به عنوان لایه نهایی و نمای کار بر روی آن قرار گرفته است. لمینت‌های ساخته شده با HDF بیشترین مقاومت و کم‌ترین میزان جذب آب (۲ درصد) را در تایل‌ها دارند که باعث می‌شود عمر مفید کفپوش به نحو موثری افزایش یابد.

بر این اساس محصولات زنیت قابلیت آن را دارد که در شهرهای با رطوبت بالا و محیط‌های مرطوب جزو لمینت‌های سازگار و با عمر بالا باشد. همچنین مغزی‌های مرغوب HDF لمینت را در برابر تحمل وزن بالای اجسام سنگین در محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری بالا می‌برد.

  • ساختار کلیک Deep U Groove

ساختار کلیک در پارکت لمینیت‌های زنیت علاوه برا محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک، فرایند نصب را بسیار راحت می‌کند. چرا که شما می‌توانید با سیستم کلیک، کفپوش خود را در کوتاه‌ترین زمان و به سادگی در هر مکانی نصب کنید.

نحوه کلیک شدن لمینیت‌های زنیت، برخلاف مدل‌های موجود در بازار که اکثرا به سبک V هستند، به سبک Deep-U می‌باشد؛ که باعث جلوگیری از خسارات ناشی از جرم گرفتن، گیر کردن پاشنه کفش یا پایه مبل و … می‌شود.

  • ابعاد خاص پارکت لمینیت

نمای یکپارچه و قطور، جلوه زیباتر، طبیعی جلوه کردن طرح چوب، نصب راحت‌تر و…. از مهم‌ترین و پرکاربردترین مزایای بزرگ بودن پارکت لمینیت‌های زنیت است. این ویژگی نمای قطور ویژه‌ای به محصول بخشیده و طبیعی بودن چوب دیده می‌شود. ابعاد پارکت لمینیت‌های زنیت ۴۰*۲۴۰ سانتی‌متر است.

  • استاندارد AC5 (مقاومت سایش درجه 5)

پارکت لمینیت‌ زنیت دارای بالاترین استاندارد ساخت بوده و به همین علت جزو مقاوم‌ترین لمینیت‌های جهان در برابر سایش و خط و خش هستند؛ این ویژگی لمینیت‌های زنیت را مناسب‌ترین انتخاب برای مصارف اداری، تجاری و خانگی می‌کند.لمینیت‌های زنیت در صورت نصب استاندارد دارای وارانتی مادام العمر هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل توسط شرکت تعویض می‌شود.

  • ضمانت نامه معتبر

پارکت لمینت زنیت دارای ضمانت نامه معتبر و قابل استعلام می باشد.

جهت استعلام کلیک نمائید…

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس